Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, January 4, 2012

Isu Imej: Video Nur Amalina In Skype




Ramai duk kecoh2 cakap Nur Amalina dah berubah bila dia pergi ke luar negara...daripada bertudung, sampai kat oversea, trus free hair...Di sambung pulak rentetan ibunya membalas mengenai Nur Amalina bertudung hanya di sekolah dan die memang free hair n seluar di facebooknya, ibu Amalina yang membelikannya.

Ekoran gara2 tetibe nama Nur Amalina naik mendadak n gazillions of facebookers were adding her on fb, Amalina tampil kat Skype untuk membersihkan namanya.


Video live ni diambil oleh wartawan di rumah Nur Amalina Che Bakri melaui video chat Skype. Kalau ada lagi yang xpuas hati dengan penjelasan Amalina, or banyak lagi soalan yang nak bertanya, leh Tweet je kat Amalina melalui hastag #AskAmalina.




Ucapan Amalina:

"Kepada semua rakyat malaysia yang memberikan nasihat dan advise. Terima kasih byk2 kepada anda semua Amalina akan jadikan tauladan. Dan juga kpd mereka yg mencaci, mencerca, menghina, harap2 spya dapat diberhentikan. kerana kalau nak memberikan nasihat boleh..berikan dgn cara yg baik..harap2 anda semua dpt keluarkan semua gmbr daripada blog anda kerana itu perkara yg tidak baik mengaibkan orang.cuma doakan amalina yg terbik di sini,InsyaAllah amalina akan jadikan sebagai iktibar dan tauladan..dan berubah kepada yang lebih baik..terima kasih kepda anda semua"


kata pelajar cemerlang Sijil Pelajaran Malaysia 2005 yang memperolehi keputusan 17A1, Nur Amalina Che Bakri.


Sumber: OhDuniaku




SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!