Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Monday, June 13, 2011

Gambar Terlampau Bersama Mia Sara..=p


Tanggal 12 jun ritu..ada event...event dirahsiakan selagi pihak terbabit tak bagi green light untuk beritahu...suspen x??papepon..bukan itu yang aku mahu berlagak ngan korang..aku nk tunjuk ni ha....gambar sakan ngan mia sara nasuha..pelakon cilik yang comel rasa nak makan budak je nh...heheh...


die dengan tak officialnya iktiraf aku as Bodyguard die..ngeh2...bodyguard pon bodyguard la...janji ngan mia..aku sanggup bekerja seikhlas hati..=)


PERHATIAN: Semua pose2 gila2 ni idea mia...kitorang follow je...she's really funny...n pandai posing...


gaya ni aku ngan mia je yang taw nak wat...yang tak tahu...wat la mata zorro macam biasa...;p

walaupon rupaku xmcm mama lisa...aku tetap bangga...ahahaha

gaya gagah seorang bodyguard...beriya2 paksa suruh wat gaya gagah cenggitu...

she lurves playing...=)

gaya tanduk rusa...

gaya muka comel....

gaya mata besar n bundar...

gaya lidah di gigi atas....

Erul....Saranghae...(Erul tuh aku yang memandai..hehe..;p)

Gaya gagah...yeahhh


Lastly..ni gaya tak boleh blah...Gaya lady Gaga....hahahha...

Walaupon gambarku xcun....abaikan...Focus je kt mia...ok...;p

Juz 4 FUN yaw...=)

SILA LIKE :D

3 comments:

Cik Lya Shah said...

waahh..
mia sara..
comel.. :D

Berbagi Kreativitas said...

Hi. kawan. saya sudah follow blog km. followback ok. salam kenal+kompak utk kita semua. :D

~syue syada~ said...

bestnya ngn mia!

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!