Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, April 6, 2011

Kenapa Lelaki Jatuh Cinta???


Perbualan antara me wif my bf petang tadi..<--message sebenarnya..

Me:U sayang i??

Mr. Right: Sayang...sayang sgt2..

Me:Sebab ape u sayang i??

Mr. Right:Sebab u baik...

Me:Hohhh??itu jee....grrrrr.....

Pas godek2 dalam internet...."kenapa lelaki jatuh cinta"...memang sebab utama adalah CANTIK...tapi ni juga ada tazkirah...

Isteri Solehah Mengatasi Paras Rupa...

"Kecantikan Paras Rupa, Harta Benda dan Kedudukan Tidak Kekal..... Namun,kebaikan dan akhlak yang mulia akan kekal selagi hayat dikandung badan...(www.ukhwah.com)"

O..baru ku tahu..thnx Hasif coz tidak memandang rupa (aku tahu diri ni tidak cun..huhu)...marilah kita berubah ke akhlak yang mulia..=)

P/s: Kepada sesiapa yang dah kapel or single and sedang mencari cinta..Go to UNDI SEKARANG..Click VOTE NOW..Search AZLIN and Click VOTE!! isi some form...thnx guys...Jasamu dikenang...=)


SILA LIKE :D

6 comments:

fyy mokhtar said...

wah~~ laki mang suka yangg cantek :)

aiman said...

gaya sweet pon boleh plus good manner..:) kan kan.... kalu cntek perangai kalah syaiton..lagu mana..

Farhana Jafri said...

laki jatuh cnta dri mata.. pmpuan jtuh cnta dri tlinga.. so, no wnder la klau laki tu suke yg cntik je :)

jemput singgah ANASAURUS :)

Alinkiwi said...

@fyy:cuba kalau pompuan cun lalu..cepat je mata melirik..hikhikhik..

Alinkiwi said...

@aiman: yang cantik akan terus nmpak hodoh giler kalau perangai cam setan..huhuh

Alinkiwi said...

@farhana:yup..sangattt tepat...:)

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!