Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Sunday, April 24, 2011

Oh My Ashraf Muslim...


Wat???Ustaz Amirul dah bertunang??aku baru tahu???wa....kampung betul rupanya aku nh..baru tahu....eleh..aku tahu korang ada yang se-geng ngan aku..baru tahu gak..kan3...??hehe...melepas la pompuan2 yang nak dia....termasuk aku...ha..ni ada aku cilok sikit dari tenet....semoga berbahagia...untung perempuan tu...inilahh pilihan terbaik Ustaz Amirul....

Kamu!!....yup kamu....(sambil menuding jari ke diri sendiri)...sila ke tepi...anda tak layak....

Fine!!...sedar diri....=(

Gambar Ashraf Muslim dan tunangnya, Nur Dayana...Nur Dayana di doktor perubatan...sila layan gambar2 berikut dengan perasaan yang sedih..coz melepas....heheh..

baiknya ashraf..inilahh ciri lelaki idaman...=)













Nah tisu....;p



SILA LIKE :D

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!