Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Tuesday, May 17, 2011

Segmen: Saya Bukan Blogger Popular....


Tadaaaa...Here comes da new segmen...Saya Bukan Blogger Popular...Kau popular???Aku xpopular...huhuh..


Terkadang...pernah fikir x bagaimana nak promote blog? Bagaimana susahnya meminta bantuan...? Bagaimana nak suruh orang follow...Ha...sini ada penyelesaiannya....Jeng3...


Kepada sesiapa yang bilangan follower kurang 300.....kepada blogger2 yang ada masuk pertandingan nak suruh orang tolong etc...meh la join...saya org pertama bantu anda...=)


Tapi before tu..saya nak mintak tolong...


Ni pon boleh jadi entry korang:


Memandang kan saya tak popular...Susah nak tarik peminat..Oleh itu..saya join coz saya nak mintak tolong...




Click ALLOW->LIKE->JOIN->VOTE (Search Azlin Sharima)

Or if tak paham...ada TUTORIAL...wow...siap tutorial lagi tuh..huhuhu







Untuk join...

1. Letak header gambar kat atas ni...link ke blog ini...

2. Tulis tajuk entry..Segmen: Saya Bukan Blogger Popular..

3. Tinggalkan url entry anda...

4. Tag 3 orang kawan...dan bagitahu mereka...mereka telah diTAG...Thanx..

Mudah kan???

Tarikh tamat: 22 Mei 2011



SILA LIKE :D

2 comments:

Tieah Madian said...

Dah undi dear..

Entry Terbaru : Usop Wilcha Nak Jadi DJ Radio???

Unknown said...

http://shootsyuhada.blogspot.com/2011/05/segmen-saya-bukan-blogger-popular.html

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!