Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Saturday, January 14, 2012

ABPBH25:Apa yang saya tidak faham




Ok...mood rinh nak undi untuk ABPBH...selama 24 tahun die dah diadakan...xpernah sekali saya undi...tetibe untuk ABPBH 25, terdetik hati nak undi...Almaklumlahh..ada Aaron Aziz...ahaks..oppsss..undi anda rahsia...beli paper Berita Harian semata nak undi...n nk undi on9...tak kurang juga mood nk bazirkan krdit untuk undi SMS...ha...tgok..punya la semangat dis year...


tapi apa yang saya tidak faham..memandangkan semua sedia maklum, Datuk Siti Nurhaliza tidak masuk bertanding kerana beliau nak bagi peluang kat artis lain merasa award...Cuma..perlukahh wajah Datuk Siti tertera di column bahagian kanan?hmm...Datuk Siti tercalon untuk Anugerah Seri Perak..Cuma..saya berpendapat...xperlu letak gambar beliau di sisi belah kanan pon xpe..orang akan undi..seperti Aaron Aziz...xletak gambar pon orang akan undi..duusssh3...aaron aziz lagi..~~ Meletakkan gambar Datuk Siti dengan perkataan 'Undilah' macam menandakan seolah2 orang pereka web ABPBH ni menyuruh semua yang undi on9 melihat untuk undi Datuk Siti..Almaklumlah, media dan internet merupakan salah satu medium untuk mempromosikan artis dan dapat mempengaruhi undian peminat..

"ANUGERAH SERI PERAK ADALAH ANUGERAH KHAS SEMPENA 25 TAHUN ABPBH. IA ADALAH PENGHARGAAN KEPADA ARTIS YANG PERNAH MENANG BINTANG PALING POPULAR. UNDIAN PERINGKAT AWAL ABPBH2011 BAGI KATEGORI SERI PERAK AKAN DIKIRA DAN DIKUMPUL BERSAMA-SAMA DENGAN UNDIAN PADA PERINGKAT AKHIR ABPBH2011. 
KAMI TERUS MENGEKALKAN 12 NAMA DALAM KATEGORI SERI PERAK UNTUK PEMBACA MEMBUAT PILIHAN DAN UNDIAN."


What says u ABPBH? Ada jawapan? Rasa saya, xperlu letak gambar sesiapa di ruang tersebut pun tidak mengapa...=) Coz bagi saya, saya pun undi Datuk Siti (talented..comel..cantik...=))..cuma xadil kot letak gmbar beliau seorang..adalah lebih elok kiranya muka Datuk Siti diganti2 kan dengan muka M Nasir, Mawi etc yang tercalon untuk Anugerah Seri Perak..=)

Hanya pendapat peribadi..=)

Ok guys..xtahu nak undi..CLICK SINI>>>



SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!