Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Sunday, January 15, 2012

Adorable Muslimah.com..Pernah dengar??




Ok..zaman sekarang kan..ramai yang suka shopping on9..including me..;p Almaklumlah..malas nk try baju kt fitting room..So I prefer shopping online..And rajin2 kan la juga buat comparison dari segi harga...takut ada shopping online yang hentak duit customer..jual mahal2..=)


Kadang2, shopping online ni best...dapat cuci mata..tapi xbest kalau bile time xde duit...tapi even takde duit pon saya usya juga..sekadar nk puaskan hati...nak beli xmampu..sob3...so ape saya buat, saya akan save gambar2 yang saya minat..ok..lets not talk about that...this is ABSOLUTELY NOT a tips on cara shopping online...hahah


Let the story begins...(laaa..baru intro..;p)


Bile duk usya2 blog, or others online shopping , maka terpandanglah akan saya akan contest ni..ok..seriously..saya xpernah dengar..AM which stands for AdorableMuslimah.com..then jejari runcing ni pun click la web AM...1st ayat bile bkak web nh...


"Eeeii...comelnya model die"..ahaks...memang adorable..=)


Then duk la usya2 barang yang die jual...memang bagus la AM nh...semua dia jual..dari kelengkapan solat seperti telekung, sehingga ke blouse, smpailahh ke soal bergaya dengan menjual beg tangan berjenama seperti COACH dan barang2 berjenama yang lain seperti Victoria Secret...


ha...tgok...kau mampu??coz aku xmampu..-_-

alamak aii...nape la ko comel sangattttt!!


aha...ni untuk koleksi tudung..tgok..harga OK kan..??=)

yang ni saya memang suka..=) 
jom interprate gambar: Customer ni sedang memakai tudung Lush Crown Scarft 
(rujuk gmbar atas)..
tudung ini sesuai untuk gaya wanita yang aktif coz awning still maintain..=)
pic credit to: Adorable Muslimah

Ok...kalau muslimah2 kat luar sana nak beli pakaian, saya syorkan beli di sini...coz saya pon quite tertarik dengan item2 yang dijual..
  • Harga berpatutan...Xmahal..xmurah..sedang2...tgok la pada jenama..=)
  • Webpage yang senang nak tgok, neat dan mesra pengguna..=)
  • Ni paling penting, untuk shopping secara online, korang kene tengok testimonial customer..iyela..takut diorg tipu ke..hantar barang reject ke..TETAPI..dari apa yang saya baca...semua testimonial baik2 di AM...=)



Main page AM


Aha...testimonial yang positif..i loike..=)




Ok..setelah penat membebel panjang, Ni cara2 nak join..=)


Semoga berjaya..=) 

Ni ada sedikit pesanan penaja...

"Dapatkan Blaus dan Pakaian Muslimah yang cantik dan sopan di www.adorablemuslimah.com.
Dapatkan juga barangan Victoria's Secret dan Handbag COACH di www.adorablemuslimah.com.
Be style.chic.Modest dengan adorablemuslimah! ^_^"




SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!