Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Saturday, March 19, 2011

Bra Two Million Dollar??? (Wanita Sahaja)


wohooo...tgok tajuk pon dah takut...tertarik ngan bra ni...tu yang nak kongsi....ada ke orang beli????ni bagi kaum yang menunjuk2 boleh r...pakai di luar...hahahah...biase yang aku tahu....famous bra Warcoal...beratus...tapi yang ni...berjuta....woowww....model Adriana Lima ni beruntung terpilih sebagai model...silap2 die dapat free sepasang....brand Victoria Secret...wow....cepat masuk dalam list THINGS YOU MUST BUY!!hehe...ni gambar yang tak seksi antara yang seksi.....




JUZ 4 FUN yaww!!


SILA LIKE :D

9 comments:

::fatihahanapi:: said...

sumpah aku tak bli..nanti xpasal2 peragut ragut bra bukan duit..

AdeelaHimme said...

dsbbkan bra tu mahal, so pmpn tu kne pakai kat luar lah?? lau mcm tu, superman punye seluar dlm pon msti mahal sbb dia pakai kat luar an? hahahahah...

AH7 said...

pkai luar sb nk mnunjuk...hehhe...

Alinkiwi said...

@fatin:ragut bra...omg......tak sanggup...hahah

@adeela:nant nk try search...suar dalam superman brape ringgit..hahaha

AmyZana said...

ahahaha
bra pun nak jual mahal2... pakai kat luar le jawabnya. kalo idak, rugi ajelaa beli

wanie zarai said...

lepas ni sepender pulak.

Cik Yana said...

Ape kelebihan bra ni? Hahaha~ Sekali pandang tak berkenan pun. Letak rm10 pun cik Yana tak nak beli. Hahaha~

Anonymous said...

Baik aku guna duit buat kawin lg 3 drp wat bli bnda mhl2 gtu

Anonymous said...

Cik yana punya tek dah besar ka

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!