Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Sunday, March 27, 2011

Contest: Aku dan Kaca Mata


yuhuuu..mood nak join contest la pulak..asik aku je yang buat segmen..kali ni..nak join pulak contest orang...Contest ni anjuran Cik Fara..



Untuk itu..saya pertaruhkan..gambar ini...




ok...tapi..kene jawab soalan dia dulu..


Bagi 1 sebab kenapa korang suke/sayang ngan kace mate tersebut .
Saya suka spect ni coz saya nampak nerd..and nerd itu style...=)...Ia adalah spec yang ayah saya guna untuk berkebun dan racun rumput..huahahahah..(sila gelak..)

ha...bergaya tak??hahah..bajet lady gaga gitu...

Oleh itu...saya mahu tag..



SILA LIKE :D

3 comments:

Fara VavaVoom said...

waaahaa suweeet banget gamba pegang bunge tuh . memula sekilas scroll ingatkan pegang baby , hehe ^^ thanks join .

Alinkiwi said...

hehehe..welcome...contest yang menarik..=)

najihahfara said...

gud luck :)

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!