Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Saturday, October 29, 2011

Gambar bersama Fatin Liyana..Cantik Wohh...

Penat gilerr harinh..duk bagi semangat kat bebudak junior bersukan...Almaklumlahh, sukan lawan antara kolej..mestilahh semangat sikit...Memandangkan aku xreti main...aku duk lorat2 bagi semangat je lahh..;p And then lepas lawan handball (KPZ terer handball), ada acara lawan bola keranjang...Kolej Pendeta Zaba (KPZ) lawan Kolej Tun Dr. Ismail (KTDI)..eyh..tu macam Fatin Liyana...aku pun xbrape pasti sangat coz first time jumpa die...Dah la tuh..bukan jumpa kat sesi launching album SimpySiti ke ape..Jumpa tengah main basketball...Macam xpercaya mula2...Duk bisik2 kat kawan aku...Blogger gak...Haah la..Baju die tertulis FL kat belakang...Aku duk tgok je la die main...(sorry KPZ...aku curang time nh..hahha)...tapi player KTDI mmg sume terer2...before aku taw FL ada pon...aku dh mark sorang player KTDI...Farah nama die...laju macam lipas kudung...


Then lepas tamat masa, aku bg diorang rest jap n aku dengan xmalunya g menegur FL..biasalahhh...retisss...hehe..mujur die friendly..kalau x, maunya aku keluar dari UKM coz tanggung malu...;p Memang cun la... Sebijik macam gambar...


Ni ada gambar aku n FL...sila abaikan muka aku yang bagaikan langit dan bumi dgn FL...


Nama Album: Si Cantik dan Si Buruk Rupa (kawan aku suka cakap ayat ni...haha)..

aku mula2 join biro keusahawanan...duk jual2..

tapi tetibe focus lari...trus pandang budak main bola keranjang...can u spot Fatin Liyana??tu ha...hujung sekali belah kanan...

mula2 duk jadi paparazzi...sahhh...mmg FL...



tadaaa....~~~ cantik kan??kami macam kembar...(sila muntah..)..
Muka Fatin merah2 time nh...coz panas terik...muka aku hitam2 time nh...coz burn...;p



last posed..=)

 
SILA LIKE :D

5 comments:

Fatin Liyana Asri said...

anyonyo comelz la awk ni haha ! thanks sebab buat entry ni =p

Alinkiwi said...

heeee...kamuu lg comel..=) nice to meet u...tercapai jugak hajat nk jumpa b4 hbs ukm..=)

Annis Suzana said...

nape la fl msk ukm after kite kua ukm... wuu~~~

Rin Saharina said...

wahhh,nak jumpa fatin jgkk.comelnyee dia ;)

Hafiz Hafizol said...

wah, untung r.. Bila nie ??

Aktif gak eh FL nie..

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!