Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Monday, October 31, 2011

Gambar Khairul Fahmi n Dahlia Teck Di Restoran Non Halal




Wohooo....Anyonyoooo.....Apelahh yang ada kat Dahlia Teck ni...Hmm..hanya Khairul Fahmi yang tahu...Gambar ni aku cilok dari MediaMalaya...Hmm..sexy2 gak gambar DahliaTeck n da geng...Gambar ni diambil kat Werner's Bukit Bintang. Bagi orang-orang kampung macam aku..Werner's ni merupakan tempat makanan hidangan Itali..



Aku xkisah la diorang berparti..Tapi apa yang aku pelik...bekas atas tu ialah bekas arak Heineken..Yang bawah ni image google aku carik..Sama kan?? Ok lahh..Kalau fikir baik, diorang minum air bikarbonat..Tapi, cawan tu kan cawan yang sama digunakan untuk minum arak??Hm..aku bukanlah alim sangat..Mungkin ada yang boleh jelaskan...=) 


Ni lagi satu yang aku terkejut, aku google la pasal restoran ni...xperlu cakap banyak, korang tgok sendiri...




P/s: Tangkap wanita senang ke??Macam main tangkap bola....


SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!