Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Saturday, November 19, 2011

Download Cerita Si Tudung Tweet..Best!!




yuhuuu...Si tudung tweet ni ditayangkan pada 16 November 2011..kat TV9..Aku pun lupe aku tengah wat ape time tu,sampai terlupa nak tengok cerita ni...tgok iklan memang best..tambah2 ada Liyana Jasmay yang comel..ngeee~~

Kepada sesiapa yang terlepas cam aku, ni aku ada link donlod untuk korang donlod...
CLICK SINH UNTUK DOWNLOAD...

Cerita ni best...banyak pengajaran terutama bagi kita remaja...jeles menjeles...dengki mendengki...dan ada juga selitkan unsur2 pengajaran n islamik..Islamik ke??part tudung je la kot..;p

Perubahan Liyana Jasmay aka Zubaidah (nama watak dlm cerita ni) berubah dari seorang gadis kampung ke fashionista ala2 Hana Tajima...n then suddenly bertubah sikap bila dah popular...=)

Pendek cerita, even aku nampak ada macam muka2 pelakon baru, semua tu berlakon best...memang best lahh..ni aku ada print screen part yg cambest dalam cerita ni..=)

poster yang buat Zubaidah femes n ramai yang jadi Follower die dalam Tweet-Je..;p



cun kan??=)


SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!