Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, November 30, 2011

Gambar kontroversi Fahmi n Syida..




Ni aku jumpa lagi gossip hot pasal Khairul Fahmi aka Apek..Penyebaran gambar ni btul2 berlaku sebelum Malaysia menentang Bahrain bebaru nh...Menurut Apek, gambar tu diambil semasa dia pergi berkaraoke. (Mungkin suara Shida ala2 cikgu Syida..;p )Menurut Apek, hubungannya dgn si Shida Harmi hanyalah kawan n xlebih dari itu n Apek percaya Shida x sebarkan gambar tu.. Apek turut mencabar agak pihak yang menyebarkan gambar ini agar tampil dan mengemukakan bukti.

seksi wohh syida nh..

ehem2...



ololooo..so cuteee...=))

Kat bawah  Apek tentang ni adalah penjelasan Apek terhadap penyebaran gambar-gambar kontroversinya bersama Shida Harmi.
Andai kata dakwaan tersebut adalah betul, sila tampil ke hadapan dan tunjukkan bukti kukuh.Saya memang mengenali Shida Harmi. Dia bukannya skandal seperti yang diperkatakan oleh orang lain, sebaliknya dia hanya kawan biasa. Saya mengenali Shida sekitar awal tahun ini, kalau tak silap bulan March. Ketika itu, saya masih belum bertunang lagi. Gambar itu pula diambil semasa kami karaoke. Saya tak pasti macam mana gambar ini boleh sampai ke pihak media. Tapi, saya tak rasa Shida sengaja buat macam ni, nak syak sesiapa pun tak boleh. Saya perlu hubungi dia terlebih dahulu sebab nak siasat dengan lebih jelas


Ni ada video aku cilok dr rotikaya...hm..shida ni pun mcm nak glemer je kan.."hye rotikaya" bagai..~~~




p/s: hmm..nampak sangat KF playboy...xsia2 JejariRuncing putus tunang..mesti die tengah sujud syukur..;p memandai aku nh..;p 


Credit to:RotiKaya

SILA LIKE :D

2 comments:

Life must be happy...... said...

xabis2 kes pompuan dia ni kan?hurmm

nik rosmawati said...

tu la penangan org femes.cuba org biasa jea ambik gambar mcm tu.mesti org tak kisah punya kan.
tapi yang pelik, shida ni kata gambar ni di sebarkan oleh org terdekat yang kenal fahmi suatu masa dulu.agak2 sapa la yea..huhu

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!