Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Thursday, August 11, 2011

Fida Pantene:Mamat Sepah Manja..





Eyh..biar benar ni?? tanjat boboy...ha...jgn terkejut...memang si Fida Pantene ni dah jatuh hati dengan Mamat Sepah...Sorang ayu...sorang lawak nak mampos......sesuai la....apepon...diorang belum kapel lg..baru nak mengenali hati budi masing2...ala...nanti kapel la tu...kan3....sama2 doakan yang terbaik untuk fida...no more Azuan..Bye3!!...eyh???tetibe emo pasal BangBangBoom pehal??..;p

Azuan yang pernah dikaitkan dengan Fida dalam Bangbangboom

Menurut Fida sambil senyum mahu tapi malu...

“Walaupun kami berdua dalam proses mengenali hati budi. Saya amat tertarik dengan sikapnya yang amat pentingkan keluarga. Ketika pertandingan Maharaja Lawak, Mamat bersama ahli kumpulannya memang sibuk dengan aktiviti promosi serta latihan. Namun, dia masih sempat menghabiskan masa 2-3 hari bersama ahli keluarga. Darisitu, saya dapat lihat yang Mamat ni memang jenis caring orangnya,” 
“Mamat juga seorang yang manja & mempunyai sifat yang sensitif. Tapi, adakalanya Mamat ada mengeluarkan lawak-lawak yang kasar. Fida susah nak terima, terkejut. Apa pun, saya akan cuba sesuaikan diri,”
Tengok tu...fyda pon tanjat ngan lawak ko Mamat..hehe...

Sila Like..!!
SILA LIKE :D

2 comments:

ArulchelseA said...

janji duit banyak..dah juara maharajalawak tuuu..semua jd manje.....kih kih kih

Fina Fento said...

eh fida..

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!