Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, August 10, 2011

Kisah HOT Wardina Safiyyah


Sayu dengan cerita Catriona Ross di mana die mula2 bertudung...harini aku tgok pulak cerita Ini Kisahku TV9 jam 6.30 ptg. Kali ni episod Wardina Safiyya pulak...Memang aku akui...aku minat die start dari sitkom Spanar Jaya dulu...mmg cun..macam ala2 mat salleh..dalam hati pernah terpikir nak jd cun macam die (mmg xreti bersyukur btol..;p)

Mak Wardina ni anak tok imam...Ayah pula keturunan mat salleh...Jadi...disebabkan Wardina hidup dengan membaca buku2 barat...Die pun terpengaruh ngan kehidupan bebas barat...Ini adalah antara kata2 Wrdina yang menyentuh hati aku..


"Ada suatu hari..saya pakai pakaian yang menjolok mata...mak saya menanagis..malu sangat...mak bgn..doa mlm2..supaya xmenang dalam Dewi Remaja ..Memang betul saya xmenang...Pemenang pada waktu tu Juliana Banos"


simply gorgeous!!

Happy family.....=)


Betullah kata orang..doa ibu dimakbulkan Tuhan....Wardina start dapat hidayah time die duduk depan Kaabah...die terdiam dan mencurah2 air mata menangis xhenti...dari titik permulaan tu..Wardina berjanji menjadi seorang muslim yang baik..Tambah Wardina lagi...die mula perbetulkan solat kemudian barulah menzahirkan melalui pemakaian...Kerana pakaian kita menzahirkan siapa kita...

Ini ada doa yang boleh diamalkan oleh semua orang...




Bagi yang terlepas menonton..bolehlah menonton di Tonton. Sempena Ramadhan yang mulia ini...Marilah bersama- sama berhijrah dari yang negatif ke positif...Moga dikurniakan hidayah olehNya.. =)

Jom follow blog Wardina...Realms Of Constant Change


Sila Like..!!


SILA LIKE :D

3 comments:

Anonymous said...

Betul2. Kata ibu itu adalah doa. :)

kaizen said...

semakin ramai artis yg bertudung skrg ni harap2 berkekalan & adab2 dijaga...

latest entry Sape nak DUIT RAYE?? & Bila Perempuan KENCING BERDIRI

shafiqabdshukor said...

btol tu...

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!