Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, September 21, 2011

Dunia Xadil!!Antara Norman dan Memey..

As korang dah tahu..24 September nh Norman n Memey akan melangsungkan perkahwinan kat kampuang Memey di Felda Tanggaroh, JB..Majlis resepsi plak buat kat Crowne Plaza Mutiara,KL pada 28
September..

Sebelum aku bebel...Jom cuci mata jap..










Ha...cantik kan si Memey n Norman...aku suka part pakai baju biru...baju oren nh mcm xsuka sgt..(mata aku la...mata org lain tgok ok je kot...)...
Tapi bukan gmbr ni je yg menarik minat aku...komen2 peng-view gambar pun..padahal diorg nh dh nak kahwin..masih ramai yang xamek puas hati..aku amek sikit je..




Siap wujud fan page bagai~~


VS


Memey??kenapa orang duk sibuk kutuk memey??padahal norman pun sama gak terlibat...tapi bila search2...xde la plak fan page bagai pasal norman...Aku bukan ape...derita yang ditanggung memey amat besar..macam semua orang duk blame die...kutuk die..ayat dlm video youtube lagi r...

Aku bukan nya nak sokong sesiapa..org xkan bertepuk sebelah tangan..Hal ni pun dh lama lepas n diorang terbukti xbersalah..Tetapi..kenapa ramai org masih bercakap2 pasal memey??.be fair guys...cakap pasal norman gak...eyh..silap..stop la cakap buruk2 pasal diorg...doa je yang terbaik...

Allah S.W.T berfirman, “Perempuan yang jahat untuk lelaki yang jahat dan lelaki yang jahat untuk perempuan yang jahat, perempuan yang baik untuk lelaki yang baik dan lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.” (an-Nur':26)

Itulah janji Allah S.W.T buat semua manusia. 

Share kalau suka..=)


SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!