Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, September 28, 2011

Neelofa dan Hans Isaac Romantik Berpegangan Tangan

Neelofa??siapa xkenal..even aku yang perempuan ni pun suka giler ngan die..lelaki apatah lagi..suka tengok die dalam cerita Jiwa dan Lara TV3...even pelakon baru,...xnmpak kekok...thumbs up lahh!!

Baru2 ni ada baca pasal gossip Neelofa n Hans Isaac berpegangan tangan..Siap Neelofa lentok2 bahu bagai kat kompleks beli belah Damansara..

                           Hans: "Cantik r kauu Lofa"              Neelofa: "Dari aku lentok bahu kat Hans, baik aku lentok kt kerusi"

Bagaimanapun, Neelofa menafikan perkara tersebut...


“Ya Allah, Ya Rabbi! Memang tak benar langsung cerita berpegangan tangan dan melentokkan kepala seperti yang disebarkan oleh saksi itu. Sebetulnya, Lofa ada bertemu dengan Hans Isaac sekitar 2 minggu lepas untuk sesi lunch meeting filem Lemak Kampung Santan yang akan bermula pengambarannya pada 8 Oktober depan. Itu merupakan perjumpaan kali kedua, dan turut ditemani penolong pengarah. Jadi, ada 3 orang kesemuanya,” 
“Manakala, perjumpaan pertama pula dihadiri oleh 5 orang krew produksi. Dan, baru semalam Lofa menerima skrip dan jadual pengambaran filem Lemak Kampung Santan.”
Tambahan, Lofa tak pernah terlintas untuk jatuh cinta dengan Hans Isaac kerana amat menghormati individu itu sebagai seorang pengarah dan rakan sekerja.


Aku yakin Lofa tak salah (eceh cam pilih kasih la plak statement aku ni)...diorang je ni suka2 buat gossip..mentang2 die cun..korang jeles..kan3...atleast die ambil yang bujang dr ambil suami orang.....tetttttttttt...chowww bedah~~~

SILA LIKE :D

1 comment:

Unknown said...

sian lofa.. x baik buat fitnah.. lofa bercinta dgn aku la..

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!