Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, September 21, 2011

Mamat:Saya Rabun Pasal Tuh TERupload gmbar Fida free hair..

motip??dengar tajuk je macam dh kelakar...ada ke patut si mamat ni cakap die xpakai spec..pasal tuh TERupload gmbar fida free hair dalam keta...aduyaiii..aku pun rabun juga cek abang...tapi xdelahh parah sgt macam ko kann...alasann je rabun...bukannya buta pun..leh salah2 upload pulak...

"Saya mengakui itu adalah salah saya tetapi sejujurnya saya tidak berniat untuk mengaibkan nama baik Fida pada mata masyarakat. Dia adalah seorang gadis yang baik. Semasa kejadian Fida di dalam kereta dan secara spontan saya mengambil gambar tersebut tanpa menyedari sebahagian rambutnya terdedah tambahan pula saya tidak memakai cermin mata. Tanpa berfikir panjang saya terus memuat naik gambar tersebut di laman Facebook milik saya. Saya sangat berharap perkara ini tidak melarat kerana takut orang akan mengatakan saya telah mengubah Fida melakukan perkara tidak baik sejak berkawan dengan saya."


Akhirul kalam...saya ingin menegaskan di sini bahawa isu ini adalah...SALAH DUA-DUA (MAMAT n FIDA)!!Sekian terima kasih..


Lu baca..lu pikirlahh sendiri..lalalal~~


Share kalau minat..=)





SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!