Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Wednesday, September 28, 2011

Pencarian Header Blog Paling Sempoi & Kreatif 2011

Yuhuuu..lama giler xmasuk contest sejak sibuk dengan entry gossip ni..heheheh...so, kalau korang mengikuti blog aku..('kalau lahhh')..korang akan perasan header aku bertukar wajahh...dulu letak gmbar muka...PAMPANG BESAR2...pastu aku duk perhati, muhasabah diri yg xberapa nak cun ni....sekarang ni maybe trend blogger letak gmbar besar2 kot as header...so, aku tukar kepada gambar cik bedah mata satu yang kuat bebel (ala2 tagline "Jaga2...ada yang memerhati"-ayat femes Kiah propa..;p).

Cantik atau x...terserah mata juri...Bagi aku...dah cukup cantik gilerrr dah aku adobe Photoshop...Jom la kawan2...join...Ada berani??Lawan header aku yang cun nh??Huahahaha..(p/s: Tak baik Riak...)

**click banner untuk join**

TARIKH TUTUP PENYERTAAN:
-contest ini bermula 23/09/2011 sehingga 04/10/2011(11.59pm)

HADIAH UNTUK PEMENANG:
Tempat pertama : top4 RM30(celcom,maxis,digi dll) serta sijil online.
Tempat kedua: top4 RM15(celcom,maxis,digi dll) serta sijil online.
Tempat ketiga: top4 RM5(celcom,maxis,digi dll) serta sijil online.


SILA LIKE :D

No comments:

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!