Pages

Mencari Lagi 28,936 Yang Hilang...

SEGMEN WAJIB TERJAH!!..=)


berminat? untuk pengiklanan..promosi RM 10 dua bulan(iklan + review blog)..email ke itsaboutfashion@gmail.com

Friday, September 16, 2011

Dahlia Teck Si Perampas Beri Kenyataan


Xcukup2 dengan gosip hangat putus tunang Elia dengan Khairul Fahmi, akhirnya, timbul balik gossip ni apabila Dahlia Teck yang orang duk beri dia gelaran "si perampas" akhirnya muncul memberi kenyataan mengenai hubungan bersama KF.




“Saya digelar dengan pelbagai gelaran kurang sopan dan dituduh menggunakan susuk dan guna-guna untuk memikat (Khairul) Fahmi, sebab itu saya langsung tidak membalas kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan kepada saya,” kata Dahlia Teck.


“Saya lihat ramai individu yang tidak saya kenali membersihkan nama Khairul Fahmi, dan saya sangat berterima kasih untuk itu. Macam sekarang ramai orang tidak suka saya, saya terima asalkan mereka tidak membenci Fahmi. Fahmi memerlukan orang ramai menyokongnya supaya dia terus memberikan persembahan terbaik di padang, bukan mencaci dia kerana hal-hal peribadi. Saya berasa kasihan padanya.”


Dahlia bagaimanapun memberi kenyataan mengenai hubungan nya bersama KF dalam proses mengenali hati budi masing-masing..


“Malah apabila dilemparkan pelbagai tuduhan dan beberapa gosip membuatkan kami lebih kerap berhubung. Kami makin rapat selepas pelbagai pertuduhan dan perkataan kurang sopan yang dikeluarkan kepada saya oleh individu-individu tertentu," jelasnya dipetik sebagai berkata.


Tambahan, Dahlia memberitahu bahawa dia tidak pernah masuk campur hubungan Elia dan KF tetapi KF mempunyai keputusan yang nekad untuk membatalkan pertungangannya..


Sumber: MyArtis





Sila Like..!!
SILA LIKE :D

3 comments:

merahitujambu said...

dh mcm artis diorg ni..heeee

Unknown said...

Kepada rakan-rakan fbku dan rakan-rakan bloggerku,jom meriahkan rumah saya pada hari ini di No 20,Jalan Chengal 4,Taman Chengal Temerloh Pahang.Penyampai-penyampai Radio Era akan datang ke rumah saya sempena Riuh Raya Erathon.

Alinkiwi said...

@merahitujambu: retis blogger la katekan..;p

@queenpink:baiknya hati awak..jemput semua blogger...jauh laa...upload la gmbr...nk tgok..

Post You May Like..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jOm LoRat2 kt Blog OranG LaEn!!!